Hmm, c'est bizarre. Nous ne pouvons pas trouver ces plans d'étage pour le moment. Nous allons trouver une solution et quelqu'un vous les enverra par e-mail sous peu.

Plus de photos

Classic 500m2 Event Space for rent in Via dell'Annunciata, Milan

Borgonuovo –  Milano, Lombardia, Italy

Prix

€300,00à la journée

Prix

€300,00à la journée
€2.100,00à la semaine
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}pour les dates sélectionnées
Le prix reflète les tarifs spéciaux sur cette période
Prix disponible sur demande
Dates
Envoyer une demande
Tarif journalier€300,00
Tarif hebdomadaire€2.100,00
Au-dessus de votre budget ? Contacter le propriétaire

Informations

Type d'espace

Étage/accès:
Rez-de-chaussée sur rue

Capacité d'accueil
Partiel

Superficie
12 m²

Durée minimum de location
Un jour

Durée maximum de location
1 mois

Numéro de référence:
39813

L'emplacement

Les informations de localisation exactes sont fournies lorsque vous planifiez une visite avec le propriétaire.

Vous avez d'autres questions concernant cet espace ou le quartier ? Il suffit de demander !

Contacter le propriétaire

A propos de cet espace

Description:

Refined 500sqm location in the heart of Brera Design District, 5 minutes walk from the M3 Montenapoleone yellow line. Ideal for events, press days, meetings, press conferences, presentations, exhibitions, training, showrooms, etc.

The location has just been renovated with the highest aesthetic and technological standards and has: audio video system, microphone, internal LED lighting, cozy entry with reception desk, fine furnishings, customizable banners, wi-fi fiber, equipped kitchen, wardrobe.

The price list

€ 2,200 + daily VAT for the whole space, with the possibility of arranging dedicated prices depending on the need and the days of rent.

Based on specific requests, a personalized offer is provided. Evaluable subscriptions for more events (Sales Campaign Fashion, Event Programming, etc.)

Within our new space we offer different solutions for every need.

First floor: 250sqm includes:

4 offices - equipped with telephone (Cisco)

1 meeting room - capacity 8-10 people - equipped with telephone

(Cisco)

1 Co-Working area - 6 workstations - equipped with telephone (Cisco)

1 Back Office area - 2 stations

Underground plan: 250sqm includes:

1 event room / auditorium with divider (2 conference room) with

Video audio system

Capacity 50/60 People standing

Capacity to Platea - 40/50 people sitting

Capacity for each conference room 12 - 14 people sitting

(Table)

Break area

Relax area

Additional services on request:

Event Management Support

IT Support

Catering

Hostess

NB: caution and cleaning fees are to be verified and agree with the property.

Rules:

Space rules

Events between 8am and 23 hours can be organized without particular restrictions.

Night festivals and high volume music after 22 hours are excluded.

The space is particularly suitable for exclusive and reserved convivial events, ideal and helpful for Milan Fashion Week and Fuorisalone.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Idéal pour

Réunion
Bureaux

Équipements

Accès aux handicapés
Air conditionné
Chauffage
Toilettes
Mobilier
Équipement sonore et vidéo

Photos


Disponibilités


Comment ça marche:

1. Envoyer une demande gratuitement et sans engagement pour présenter votre projet au propriétaire.
2. Posez vos questions ou organisez une visite. Aussi, notre équipe est là pour vous aider.
3. Réservez l'espace aussi facilement qu'une chambre d'hotel grâce à nos conditions simplifiées et à notre paiement sécurisé.