Hmm, c'est bizarre. Nous ne pouvons pas trouver ces plans d'étage pour le moment. Nous allons trouver une solution et quelqu'un vous les enverra par e-mail sous peu.

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Flexible Event, Meetings and Pop-Up Space in SOMA. This listing is for both our Second and Third Floors Combined.

Prix

$6,120.00à la journée

Prix

$6,120.00à la journée
$30,000.00à la semaine
$90,000.00au mois
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Le prix reflète les tarifs spéciaux sur cette période
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Dates
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Tarif journalier$6,120.00
Tarif hebdomadaire(-30%) $30,000.00
Tarif mensuel(-51%) $90,000.00
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Informations


Étage/accès:
Rez-de-chaussée sur rue

Capacité d'accueil
Entier ou partiel

Superficie
3,800 sq ft

Durée minimum de location
Un jour

Numéro de référence:
24062

L'emplacement

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A propos de cet espace

For a number of years, our space has been one of San Francisco’s premiere Meeting, Conference, and Private Event spaces. Located in the San Francisco’s South of Market district, near Moscone Center, this meeting and event center can now host up to 5 meetings or events at one time. Our top floor features 2 joined rooms, and our historic 337 year old Gate Table. The table seats 32 people and the room can seat 50 for meetings, dinners, brunches and presentations. It includes a gorgeous room, which boasts the largest, oldest meeting and dining table in the United States. You get both rooms on the top floor for any event.

This space offers full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. It also allows multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual build out, and vintage as well as contemporary furniture resources, and much more.

There are 3 private suites on our second floor, that can occupy 8-30 people for classroom sessions, training, green rooms or by the hour meetings. These can be rented alone or combined with the upper floor rooms, for things like Breakout Sessions or Green Rooms. The newest ground floor space is a historic Letterpress Shop and 1850's Mercantile. It is unique and can be booked for small receptions, tours, film, television and photo shoots. It is a very unique space, and feel like an old Country Store with 11 historic Letterpresses and over 130 rare Display Cabinets and Fixtures. Finally we have a hidden Speakeasy in our Basement, it can be added on to a Tour of the Store, or to any event serving alcohol on our upper floors. It has a capacity of 8-10 guests.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Idéal pour

Vente au détail

Équipements

De plain-pied
Cuisine
Électricité
Chauffage
Toilettes
Comptoir
Éclairage
Mobilier
Portants
Internet
Équipement sonore et vidéo
Sur Rue
Salle de Bain
Bar
Ascenseur
Lumière du Jour
Style Industriel
Licence Alcool
Plusieurs Pièces

Photos


Disponibilités

Heures de disponibilité

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Fermé
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Calendrier


Comment ça marche:

1. Envoyer une demande gratuitement et sans engagement pour présenter votre projet au propriétaire.
2. Posez vos questions ou organisez une visite. Aussi, notre équipe est là pour vous aider.
3. Réservez l'espace aussi facilement qu'une chambre d'hotel grâce à nos conditions simplifiées et à notre paiement sécurisé.