Hmm, c'est bizarre. Nous ne pouvons pas trouver ces plans d'étage pour le moment. Nous allons trouver une solution et quelqu'un vous les enverra par e-mail sous peu.

5 photos supplémentaire 3 photos supplémentaire Plus de photos

Flexible Pop-Up in Historic Building in SoMa

Prix

$4,608.00à la journée

Prix

$4,608.00à la journée
$33,600.00à la semaine
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}pour les dates sélectionnées
Le prix reflète les tarifs spéciaux sur cette période
Prix disponible sur demande
Dates
Envoyer une demande
Tarif journalier$4,608.00
Tarif hebdomadaire$33,600.00
Au-dessus de votre budget ? Contacter le propriétaire

Informations


Étage/accès:
À l'étage

Capacité d'accueil
Entier

Superficie
1,844 sq ft

Durée minimum de location
Un jour

Durée maximum de location
3 semaines

Numéro de référence:
32897

L'emplacement

Les informations de localisation exactes sont fournies lorsque vous planifiez une visite avec le propriétaire.

Vous avez d'autres questions concernant cet espace ou le quartier ? Il suffit de demander !

Contacter le propriétaire

A propos de cet espace

Our venue, one of San Francisco’s premiere meeting and conference event spaces is located in the historic former William Randolph Hearst Printing Plant in San Francisco’s South of Market district.

This space is on the 3rd floor only and offers two rooms for your event: The Main Room and The Gate Room (the Gate Room can seat up to 50 with 32 at our Gate Table) Both rooms are included in your rental time and can accommodate up to 75 guests total.

We also have 3 Suites on our Second Floor that can be added on to any rental as well as our Ground Floor 1850's Country Mercantile for receptions and our hidden Speakeasy in the Basement can be made available as an additional add on. Your rental includes an on-site venue manager, WiFi, our historic freight elevator, and a cleaning fee. We also have multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual and furniture resource, and much more.

The Main Room on our 3rd Floor is a hip, loft-like, urban meeting space. Large windows and wooden trim meet industrial concrete for a unique historic ambiance.

The Gate Room boasts a spectacular 337 year old table made from the gate doors of an ancient Chinese Village. This table is the longest, oldest meeting and dining table in North America and can seat 32 guests for boardroom meetings. Our large side Farm Tables can be added to bring the capacity on this room to 50.

Both rooms can hold up to 75 guests and are included in your Top Floor rental time.

We also offer full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. We also have 3 add on suites on our second floor a unique retail store on our ground floor for receptions and a hidden Speakeasy in the basement.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Idéal pour

Vente au détail
Showroom
Événement
Art

Équipements

Cuisine
Accès aux handicapés
Électricité
Chauffage
Toilettes
Système de sécurité
Réserve
Comptoir
Éclairage
Mobilier
Portants
Internet
Équipement sonore et vidéo
Salle de Bain
Bar
Ascenseur
Style Industriel
Plusieurs Pièces
Animals Friendly

Photos


Disponibilités

Heures de disponibilité

{{ day.label }}:
Fermé
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

Calendrier


Comment ça marche:

1. Envoyer une demande gratuitement et sans engagement pour présenter votre projet au propriétaire.
2. Posez vos questions ou organisez une visite. Aussi, notre équipe est là pour vous aider.
3. Réservez l'espace aussi facilement qu'une chambre d'hotel grâce à nos conditions simplifiées et à notre paiement sécurisé.